Přeskočit na obsah

Office manažer(ka)

Hledáme spolehlivého a zodpovědného office manažera(ku) pro back office. Náplní práce bude administrativní podpora našich elektromontážních týmů při realizaci projektů.

Tato pozice je klíčová pro úspěšné dokončení projektů a efektivní chod naší společnosti.

Náplň práce:

  1. Administrativní podpora:
    Zajišťování administrativních úkolů spojených s projekty elektromontáží.
    Vedení projektové dokumentace, včetně plánů, rozpočtů a termínů.
    Komunikace s klienty, dodavateli a podřízenými na poli, zajišťování potřebných informací.

  2. Logistika a materiálové zásoby:
    Správa inventáře elektroinstalačních materiálů a nástrojů.
    Koordinace dodávek materiálů na staveniště.
    Monitorování spotřeby materiálů a podpora při objednávkách.

  3. Plánování a koordinace:
    Asistence při plánování pracovních postupů na staveništi.
    Sledování a aktualizace harmonogramů prací.
    Koordinace časového plánu s týmy elektromontáží.

  4. Bezpečnost:
    Dodržování a monitorování bezpečnostních standardů na staveništi.
    Podpora při zajišťování bezpečného pracovního prostředí.

Společnost: INTER – STAV, spol. s r.o.
Lokalita: Jamborova 32, Brno
Typ úvazku: zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Mzda: 15.000 Kč
Benefity: firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, sleva na firemní výrobky/služby, školení, občerstvení na pracovišti
Požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Požadované jazyky: čeština
Řidičské oprávnění: sk. B

Požadavky:

Středoškolské nebo vyšší vzdělání
Zkušenost s administrativní prací v oblasti stavebnictví nebo elektromontáží je výhodou.
Schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat s různými úrovněmi personálu.
Organizační schopnosti a schopnost pracovat samostatně.
Znalost MS Office a dalších softwarových nástrojů výhodou.

Nabízíme:

Stabilní pracovní místo v prosperující stavební společnosti.
Možnost profesního rozvoje a školení.
Bezkonkurenční platové podmínky.
Zázemí společnosti a příjemný, mladý a cílevědomý kolektiv.

Pokud se cítíte být vhodným kandidátem pro tuto pozici, zašlete svůj životopis na sekretariat@inter-stav.cz nebo se pro více informací obraťte na telefonní číslo +420 734 340 395 (p. Sedláček). 

Těšíme se na vaši přihlášku!

INTER - STAV, spol. s r.o.

Budova sídla společnosti INTER - STAV, spol. s r. o.

Vedení společnosti

Statutární orgán:
Ing. Libor Čejka – jednatel a ředitel společnosti

Hlavní kontaktní osoby:
Pavel Mikšík – realizace a technická podpora

Ing. et Ing. Martin Sedláček -administrativa a obchod

Ostatní

Budova sídla společnosti INTER - STAV, spol. s r. o.

Společnost je zapsána v OR u KS v Brně oddíl C, číslo vložky 9866
Bankovní spojení: ČSOB, a.s., Brno číslo účtu: 382 340 923 / 0300

© 2023 INTER – STAV, spol. s r. o.